Cat


Katt: Mysan
Foto: Jag
Canon eos 1100D

Hallå folket, hur mår ni? 
Idag va OCKSÅ en skit chill dag! NO i två timmar, Sv och sen musik. Fast det negativa med musiken var att vi satt och tittade på en dötråkig dokomentär om Bob marley... Rätt besviken för jag brukar ÄLSKA musik lektionerna! Blev inget stallet för mig idag, tyvärr. Men ska FÖRMODLIGEN ha dressyr lektion nästa onsdag, hoppas hoppas hoppaas!!! Jag drog till kista idag med syrran men va inte lika kul som jag hade förväntat mig... Jag blev hungrig, jag va trött, min väska va tung, och fick en massa humörsvägningar! Så tillslut fick jag nog och tog tåget tillbaka hem igen haha. Jag har tagit det lugnt idag p.g.a jag inte har några läxor eller någonting! Love it. Åhh, snart kommer 4 säsongen av Vampire diaries! Jag håller på att dö av väntan! Imorgon blir det hopp lektion, yada mada roligt! Sen efter skolan ska jag se om jag kan bestämma in en träff med my, får se får se. Om jag ens orkar haha ;) Det är det jag ska göra imorgon! Vad ska ni hitta på imorgon? ;) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Dedu

Hej! Jag gillar din blogg och så men undrar vad du har för kamera? :))

Svar: Tack, gulligt av dig!! Jag har Canon eos 1100D :)
Amanda välimaa

2012-10-04 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0