Damn you sunday...

Söndag idag, skola imorgon. Känns inte alls bra :(

Kommer hem från landet idag och förväntar mig att få bara ta det lugnt och se på film typ. Men nejnej, skulle laga mat, städa rum, tvätta och plugga. Typiskt. Men nu är allt klart, lovely. Men nu sitter jag med datan i knät och tittar på face off. Sen kommer Solsidan och sen ska jag se på williams lista på svtplay. Idag har jag longerat+ridit lite på Calvin Klien, Emelie red lite på ute volten på Savanha, Jänta vilade. Igår red jag Jänta och Savanha. Emelie longerade Calvin. Vi har också stor städat stallet idag (kände att det behövdes.) Sjukt jobbigt men vi klara det haha! Nu ska jag njuta av resten av min söndag! Ha det bra folket :)

Emelie och Savanha i fredags, kvällsritt.

Calvin (Calle som jag & Emelie kallar honom) innan longering.

Jag och lilla nutte plutte Calle! Och ja, jag hade gummistövlar på mig. Varför? För att min syster tog sönder kedjan på ridstövlarna -.- 
Min Jänta ♥ 
(alla mobilbilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0