Dead

Är bokstavligen helt död! Kroppen är helt slut, fast det visar ju bara att jag arbetat bra ;)
Red på Nikkie pikkie ikkie! Haha nej men red på Nikkie. Riktigt fin ponny, en sån ponny som egentligen är för fin för att stå på ridskola! Vacker fin, mallig, och smal kropp. Smidig och snabb, sånt gillar jag! Hon är väldigt upp med huvudet och springig.
Gick inte toppen idag, och det är mitt fel. Slarvridning, dåliga svängar, slarvig väg, för hastig och dålig hand... Inte så bra! Men ponnyn va bäst, hon levererade som vanligt. Dock va det ca 1 år sen jag hoppa henne! Nu ska jag f*n sova! Tröööött, och är glad för jag slutar halv 2 imorgon yeyy!

Mathilda och Nikkie på hopptävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0