en ny månad, en ny vecka!

Har ni haft en bra dag/kväll? 
Just nu sitter jag och tittar på Simpsons, har pluggat klart för dagen! Idag i skolan var det riktigt chill, hade MA i två timmar sen spanska i en timme. Sen fick vi sluta 20 över 1 p.g.a våran spanska lärare skulle typ ha ett möte (tror jag). Jaja, det va skönt. Jag kom hem, åt lite och satte mig och plugga i matte boken. Inte kuuuul. Imorgon ska jag jobba på min kompis mammas jobb så det kommer bli chill, kommer få lite pengar men eftersom jag är så ung får jag inte lika mycket. Sen på onsdag ska jag boka dressyr lektion som jag ska ha nästa onsdag ha på ett stall vid väsby! Är skit taggad, ska rida en häst som ROLF GÖRAN BENGTSSON har ridit!! Helt insane!!!!! Hon är en riktigt fin dressyr häst, hon heter Queen. Jag LÄNGTAR, jag kommer försöka ta privat lektioner där minst 1 gång i veckan annars varannan vecka! Nu när jag bara tar hopplektioner på ridskolan måste jag även hålla igång med dressyren! Kommer bli grymt kul! NU ska jag sova, god natt folket 

Filippa och Queen ↑
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0