Fly inte, du kommer skjutas i ryggen så snabbt du vänder om.


Gammal

Fredag idag, wiihoo. Idag gick jag till My och vi åkte till Solna och träffade Tim & Lennox. Jag va med dom i kanske 30 min sen va jag tvungen att gå för vi skulle beställa pizza och pappa skulle åka. Mamma är i Berlin (hon åkte imorse), pappa ska till en kompis om 5 minuter och stannar där hela kvällen. Så jag och syrran är hemma ensamma! Vi ska köpa godis och chips, äta pizza och sen ska vi se på film! Mysig fredag! 
I helgen måste jag plugga rätt mycket, har glosförhör på 50 ord i spanskan :O Måste öva lite på det. Imorgon ska jag förmodligen träffa Ella, kommer bli kul! Sen på söndag är det lokal tävling på stallet, ska vara funktioner (hjälpa till med olika saker) och kommer kanske ta med kameran. Sen efter det ska jag kanske träffa Nina och My, om jag orkar. Nu ska jag och Emelie köpa godis, ha en bra fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0