Fredag den 12 oktober

drog till landet direkt efter skolan idag. sen kom vi ut hit vid ca 5-6 tiden. jag och emelie drog på oss ridkläderna och gjorde oss redo för att dra ner till stallet. jag skulle longera två ponnysar (jänta & calvin) och emelie skulle ta ut savanha på en runda i skogen! 
Samtidigt som emelie va borta höll jag på att pyssla om jänta den lilla stackaren. Snart så är hon frisk igen!! Hon har dock blivit så jävla fet :O Just nu sitter jag i min stuga och myser med katten och surfar runt på ipaden. Sovmorgon imorgon åhh va jag har längtat! äntligen kan man bara sova och sova hur länge man vill. Men imorgon blir det runda i skogen med Savanha och Calvin ska pröva lite lydnads-övningar. Får se hur det går! sov sött folket :)
My baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0