God natt!

Kom hem vid 7 tiden och skulle redigera videon, men såklart så fuknar inte det och allt bara blev fel. Så tar det en annan dag. Idag va en typical otursdag för mig. 1. Mitt skolfoto blev sämts. 2. Jag råkade rita på min nya tröga idag. 3. Jag tappa min mobil i marken och den fick spricka på framsidan också. 4. Beauty boy (en häst på ridskolan) bet mig i fingret. Och 5. Min buss blev försenad när jag skulle hem från stallet så dör stod jag och frös i 15-20 min -.- Bra start på veckan!
Jag har varit sjukt slö idag i skolan, fick världens huvudvärk också! Fuck måndagar... Aja, nu är det bestämt att jag ska rida på onsdag, längtar. Vet inte om jag ska till stallet imorgon för att jag vet inte om jag ens orkar. Den här skolveckan kommer bli as chill för vi har typ inga läxor alls utan glosor osv. Sen slutar vi lite tidigare också. Jag träffade Agnes, Filippa, Fanny, och några till i stallet idag. Riktigt mysigt. 
Men nu ska jag i alla fall gå och lägga mig för jag har sovit jätte dåligt som här senaste dagarna. Jag behöver söömn. Men vi hörs imorgon :)
Bilder från idag ↓

Åh, hampus ♥♥♥♥
Dagens middag, sjukt gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0