Happy birthday dad!

Idag fyller pappsen år, han fyller... Ingen aning om jag ska vara ärlig. Något mellan 43-45. I don´t know. I alla fall så ska vi ut på middag, äta någonstans. Sen har mamma köpt ny väska till mig (äntligen), har tröttnat såååå mycket på min rosa adidas väska. Yippi! Just nu har jag inte så mycket att göra för att vi väntar på att mamma och emelie ska komma hem. Sen sak vi bestämma vart vi ska äta. Yadamadahudamuda, när jag kom hem så hoppa jag in i duschen ooch gjorde mig fräääsch och sen satte på mig lite myskläder (även om jag inte kommer få ha på dom så länge hehe.) Bloggar senare i kväll chao 
Tog bilderna innan jag hoppa in i duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0