Häst vecka+helg!

Kom hem för ett par timmar sen men har suttit och pluggat osv. Blir tyvärr inga bilder idag för jag har glömt bort det så tyvärr. Dom kommer antagligen imorgon eller tisdag! Filmen också för den måste redigeras. 
Imorgon ska jag kanske till stallet och titta på olika lektioner och träffa folk. Sen på tisdag ska jag också till stallet (ska fota syrran), haha sen på onsdag ska jag (kanske) till stallet men då ska jag till upp landsväsby stallet (vet fortfarande inte vad stallet heter) sen på torsdag går ju jag alltid till stallet och rider. Så jag har prinsip hela veckan fulltupp i stallet. Till och med på helgen! På fredag drar ju vi direkt till landet och då ska jag och emelie till stallet. Emelie ska rida savanha och jag ska ut på skritt promenad med Jänta och Calvin Klien. Sen på lördag ska jag rida savanha i skogen, efter ska jag och emelie långshera jänta och Calvin. Söndag ska vi turas om att rida på ute volten, arbeta med henne eftersom hon fått rida ut två dagar i sträck. Så blir lite dressyr på schemat på söndag. Hoppas hon sköter sig! 
Ikväll har det gått massa roliga program på tv som jag suttit och tittat på! Först såg jag "face off" ett nytt program på tv 6 sjukt coolt som sminkar typ zoombie ansikten och gör sånna här äckliga saker typ! Jag tyckte det va coolt i alla fall! Sen såg jag på Solsidan såklart! Klassiker. Sen kan man ju inte missa Williams lista! Haha, jag älskar det! Men nu ska jag lägga mig ner i sängen igen och mysa med katten, vi ses imorgon! PS. Har skolfoto imorgon, får se hur det går... 
Bild från videon på mobilen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0