IMORGON ÄR DET FREDAG

Hur jag känner just nu ↓


Kom nyss hem från stallet efter en GRYM hopplektion. Vi tränade med lite "titthinder" (lite små läskiga föremål vid hindrerna.) Sen körde vi en lite mini hopptävling om man ska säga så. Först körde jag grunden (första startsignalen) sen körde jag omhoppning (andra startsignalen, handlar att hoppa igenom hela banan så snabbt som möjligt.) Och baldi va vääärldens finaste, underbara svängar gjorde han åhh jag blev så glad. Duktiga ponny! 
Som sagt, imorgon är det fredag! Måste packa till landet också... Imorgon är ass chill slutar 20 över 1. Sen har vi "elevens val" också! Tyvärr blev det ingen film när jag red eller  någonting för att min mongo syster kom ej... Jaja, nästa vecka kommer väl det något. Haha, men först måste jag skaffa en youtibe konto. Har ej gjort det än, men när jag gör det kommer det komma upp mer videos när jag rider+ video bloggar! Så va redo ;) Sen skulle jag bli jätte glad om ni kanske kommenterade nlite mer, när man har ca 50 läsare per dag och ingen kommenterar blir det rätt tråkigt :( Så skriv in en liten kommentar då och då! :D
Oj, detta blev ett långt inlägg. Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag äta! Sen tror jag nog att jag går och lägger mig direkt :) Ha en bra kväll och en så mysig helg! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Är baldi din favorit häst? :)

Svar: ja asså är lite komplicerat, men gillar att rida honom RIKTIGT mycket! han är en riktigt bra ponny älskar att sitta på hans rygg :)
Amanda välimaa

2012-10-05 @ 07:54:11
Postat av: Ella

Du rider verkligen baldi as bra men hur högt brukar ni hoppa på lektionerna?

Svar: tack du är så gullig ella! vi hoppar nu i början hoppar vi 80 men ibland hoppar vi 90 :)
Amanda välimaa

2012-10-05 @ 19:55:03
URL: http://ellabragees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0