Next stop, the stable

Hej bloggen, hur mår ni alla?
Jag ska snart snart börja åka till stallet, har hoppträning idag! Kommer bli kul. Har ni ätit några kanelbullar idag? Det har jag! Äter en just nu hihi. Jag träffade My efter skolan och vi gick till hemköp och köpte 4 kanelbullar, yummi! Sen när vi kom hem till henne satte vi på glee (världens bästa serie efter Vampire diaries.) Men nu är jag hemma i alla fall. Imorgon är det fredag wiihoo!! Fast kommer inte bli SÅ kul för jag ska till landet och ingen kommer typ vara där buhu :( Aja ska rida i alla fall! Har saknat Savanha SÅHÄÄÄÄÄR mycket. Men landet innebär ju också no internet. Så kommer nu göra ett tidinställt inlägg tror jag så att den kommer upp på lördag eller något :)
Det va allt jag ville säga, ha det så bra!

Jag idag:

Hahahaha ↑
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0