Sick

Ska egentligen inte vara inne på datan men den sakande mig...

Idag stannade jag hemma eftersom jag mådde inte bra, hade huvudvärk och va lite förkyld. Så jag stannade hemma. Och så är det spanska prov idag också, och jag missar det... Toppen, nu måste jag göra det någon annan gång. Och jag satt uppe igår och plugga i 3 timmar (vi ska kunna typ 50 ord) trevlans trevligt. 
Men jag tackar teknat som gör min dag, tack ♥ Jag sitter och tittar runt lite på tumblr och facebook. Har allmänt tråkigt. Men Emelie hade också "ont i huvudet" och kunde "inte koncentrera sig", och va helt tvungen att åka hem från skolan också, lovely... Jag ska se på Nickelodeon chao amigos!







 
Yeah, im jealous...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0