UPDATE

Äsch, skit i det jag sa förut, jag slänger in ett inlägg ändå!! :D 
Vad har jag gjort denna vackra dag? Jo jag gick till skolan i regnet (som då förstörde mitt ny plattade hår) fick lite damp för att jag såg ut som ett skogstroll så jag fick sätta upp håret. (good information!) Idag var en rätt lugn dag vi hade svenska i två timmar och svenska är det bästa ämnet för man behöver inte jobba något typ! + min svenska lärare äger typ som idag blev jag klar med en uppgift och hade inget att göra så istället för att ge mig massa extra uppgifter lät hon mig sitta och hålla på med mobilen, i was so happy! 
Sen så drar min cp idrotts lärare utan mig och 3 andra till idrotten så vi fick strässa som fan och åka till idrotten men kom fan ändå i tid. Vi hade dans och det är så JÄÄÄVLA svårt asså man hänger inte med. När jag kom hem så va jag super trött så jag satte mig och bara läsa ca 3 sidor i boken sen gick jag och la mig, så trött va jag... Vaknade för ungefär en timme sen. Jag kommer sova bra inatt :D

Imorgon är lite komplicerat om vi ska till stallet eller inte filippa (som jag ska rida lektion med) är inte helt säker om ridläraren som vi ska rida för kommer vara där! Så vi får hoppas att det funkar! Annars åker väl jag och filippa dit och tittar till merscha (hennes medryttar häst typ.) Vi får se, vi får se... Japp, det va allt för mig och vi hörs senare!
Jag idag! Visst är jag söt? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte lika söt som förut

Svar: Va tråkigt att du tyckte så...
Amanda välimaa

2012-10-03 @ 07:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0