Aholaaaaa

Hur mår niii? Idag hade jag bajs idrott asså seriöst det är slöseri på tid i skolan. Efter skolan skulle jag träffa My och Pontus. Sen skulle vi tydligen till Maral och Nahal så vi gjorde det. Efter ett tag tog jag och Pontus bussen hem, trevligt! Sen ska jag förmodligen sova hos my på fredag med nina, MYYYYYS! När jag kom hem åt jag och sen drog jag direkt till stallet med syrran. Gick riktigt bra för henne, jag tittade inte hela lektionen satt i "Klubbis" (som vi kallar det) och pratade lite med Fanny, Jenny och Agnes. Just nu sitter jag och tränar på lite glosor, har världens hemskaste huvudvärk!!! Jag vill typ sova håller på att spy. Men kommer dock ändå gå till skolan imorgon. Ha en bra kväll sötnosar! 
Ps. Statistiken har höjts!! Ni är sååå bäst fortsätt så
Today´s outfit ↓

Åhh, åsna älskar dig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0