Dag 2 - Tre saker jag alltid har med mig.

1. Min mobil!!! Såklart.
2. Min väska.
3. En eller två parfymer i väskan :)

Min dag:
Idag träffa jag några kompisar i bagis sen drog jag hem, käkade och gjorde mig redo för att dra till stallet. Va inne på datan osv. Sen drog jag till stallet, hoppade och tränade på vändningar i hörnen och hade några liggande bommar där också. Hade Baldi pojken ♥ Saknat att rida honom, va konstigt att komma upp på hans rygg igen. Gick sådär denna lektion. Kom hem fucking 20 i 10 p.g.a äckliga SL!! Sen va porten låst och jag eller emelie kunde inte ringa någon att komma och öppna så det va ju nice. Nu sitter jag och glor på Vampire Diaries :) Imorgon blir fett chill, min mongo skola fyller 10 år så under hela dagen imorgon kommer vi typ äta tårta och fixa inför festen ganska chill. Och så är det fredag ocksåååå!! Blir hemma denna helg, ska nog hitta på något med My och Nina typ. Får se :) Ses imorgon!

Jag idag!

Kommentarer
Postat av: amanda

fin bild. allt bra med dig? :)
kram

Svar: Tack! Allt, bra själv? :)
Amanda välimaa

2012-09-21 @ 18:39:35
URL: http://amandaengberg.webblogg.se
Postat av: amanda

sv; det är bara bra med mig :) jag sökte på google: gör en 3D bild i photoshop. det är hur enkelt som helst så du fattar nog hur man gör :)
kram

Svar: Okej tack! :)
Amanda välimaa

2012-09-21 @ 22:48:21
URL: http://amandaengberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0