God morgon!

Vaknade runt 12 tiden och gick in i vardagsrummet och satte på film och så satt jag och lucy där och myste! Idag blir det en dag helt ensam hemma med katterna... Läskigt. Typ alla ska till grönan idag och jag kan ej och pallar ej så jag får väl hitta på något kul här hemma själv. Mamma och Emelie drog till landet för att ta hand om hästarna och Pappa är borta med sina killkompisar. Alla lämnar mig hela tiden! Såg precis klart på en skit bra film som jag inte vet vad den heter. Men nu ska jag sätta på en annan film om jag  hittar någon och slösa bort hela min lördag. FML. Och jag som har längtat fett mycket efter helgen så nu har jag inget och göra... Skriv gärna till mig på kik heter AmandaValimaa!!
Imorgon är det dressyr tävling och jag ska åka dit och heja på alla ekipage! Efter det får jag väl se om jag går hem och sover eller är en social person och hittar på något med någon... Ses senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0