Goooooood naaaaaaaaaatt

alla gäster har dragit nu, thank god! Trodde för en stund att dom trodde dom flyttat in hit! Aja, det var väl rätt kul, fick träffa personer jag inte träffat på länge, och nya personer. Min bror chrille kom också var skit kul! (han är ej riktig eller låsas bror kallar bara honom för storebror för han är en för mig och emelie). Sen fick mamma massa grejer!!! Hon fick massaaaa viner, en resa till berlin (!!!!!!) och ett MARC JACOBS skal till ipaaad!!! Jag typ dog, det va skit snyggt men TYVÄÄÄÄR så har ju mamma ingen ipad, hon hade en som tillhör jobbet men hon ska ju sluta där nu... Så vi ska köpa en ipad tre bara för det :D Skit taggad typ. Imorgon är det upp tidigt som gäller, 8:00 är alarmet inställt på. Imorgon är det tävlingdags! Kommer ta med mig kameran och fota lite så det kommer förmodligen upp bilder här på bloggen! Imorgon är det söndag, efter söndag kommmer måndag, på måndag är det skola :( + spanska glosor som kommer bli riktigt pirrigt hur det kommer gå! Nu ropar sängen efter mig, natti and blessss 

Åh babee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0