It's mother fucking friday!

Min fredag hittills har spenderats till att städa mitt rum och sett på X-man! Vaknade runt 2 tiden, satte på film och gjorde frukost. Sen när filmen va klar började jag städa rummet. Har ni haft en bra dag i skolan? Och alla säger att  Vittra suger, pffft... Aja, imorgon ska jag träffa My och Nina i gallerian! Sen på söndag är det hopptävling men jag har för ont i armen efter jag red igår så kan ej tävla :( Men jag kommer dit och fotar så alla hopptjejer som ska tävla på söndag skriv en kommentar här nere eller meddelande på Facebook! 

Just nu sitter jag med te i handen och tittar lite runt här på datorn och njuter av mitt städade rum. Ha en bra fortsatt dag så ses vi senare ikväll för nu ska syrran dra så nu blir det film dag/kväll med pappsen ♥ 





Foto: Jag
Canon eos 1100D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter du på facebook? Vill gärna ha lite bilder!

Svar: Amanda välimaa söker du på och lägger till mig om du inte redan är det ;) Skriv namn nästa gång!
Amanda välimaa

2012-09-14 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0