Lördagen tillbringades med mitt miffo My


Love u homie



Var i stan med My idag och hon köpte present åt Timmy som fyller år. Sen ett ID armband som är skit bögit hahaha. Sen drog vi till Max där vid kungsträdgården. Köpte "lyxmilkshake" som det nu heter. Men det va så jävla gott asså kan inte förklara. Yummi, My köpte pommes, lyxshake och något konstigt som jag inte kommer ihåg vad det heter. Men imorgon blir det tävling då TAGGAAA! Blev lite ändrade planer och jag bestämde att jag kan tävla även om jag har ont i armen. Önska mig lycka till typ :$ Nej men det kommer nog gå bra :D Efter tävlingen ska jag dra hem, duscha och sen dra och möta en kompis! Kul kul. Då är man ledig på måndag också, jävligt nice loveeely! Ha det bra ska se på skräckis med syrran och farsan! ihhhh :s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0