Måndag 24 september

Vad har jag gjort idag då? Jo började dagen med att försova mig lite, sen så tappa bort mitt busskort (som log någonstans i mitt stökiga rum) aa så jag fick gå till skolan. När jag kommer till skolan säger Belinda (Min MA lärare) att dom har flyttat fram vårat MA prov till på  den här fredagen istället för nästa fredag. Så efter skolan drog jag och syrran ner till Solna c, låna böcker tittade lite på kläder sen drog jag hem och sträss pluggade lite innan jag och mamma skulle åka och titta på en ny väska till mig! Jag hann klart i alla fall ;) Skööönt. Men jag lånade en bok som heter "Älska-hata"typ riktigt bra fakiskt! Handlar om en bror som vill skydda sin lillasyster som blivit våldtagen och sen hamnar han i fängelset typ, spämmande. Imorgon drar jag och syrran till stallet, ska fota henne p.g.a hon ska hoppa, ska bli roligt att se henne ramla av :D Mer inlägg kommer snart 

Jag typ älskar dig ↑



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0