Matematik är väl kul, eller?

Matten dödar mig assååå, jag kan inte helt seriöst. Haha, sitter med musik i hörlurarna och försöker jobba klart sidorna som jag ska jobba men det är ganska svårt när min speciella syster kommer in och är uppe i anisktet på mig hela tiden så emelie om du läser detta snäääääääääääääällaaaaaa sluta. 
När jag är klar med matten ska jag bara skriva klart en snabb SV grej. Yesss, då kan jag lägga mig i sängen och sovaa. Imorgon ska jag till stallet igen woop woop. Ska dra lite tidigare än vanligt för att jag ska fota gruppen som rider innan oss osv. Får se om jag gör ett inlägg innan jag går och slaggar kanske det kanske. Ses :)
Galen brud i skolan hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0