Melon,chips,godis,Vampire diaries, och läsk= Bra fredag!

Tjaaa, my drog för ett tag sen så jag gick upp och köpte godis, chips och läsk. Nu sitter jag och myser lite smått ensam haha. Väntar tills syrran kommer hem, ska möta henne vid typ 9 tiden. Imorgon  blir det massa kalas och kul med släkt och familj! Köpte ett iphone skal till mamma och ett till mig så vi har likadana (hur gullig dotter är inte jag? :D) Hon blev jätte glad i alla fall!
Sen på söndag är det hopptävling som gäller på Solna! Kommer komma dit och titta hur det går för mina ridkamrater om man säger så ;) Ha en bra fredag, bloggar senare!
Aa när det regnar så får man ju göra det bästa av situationen, eller hur My?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0