New in from New York.

Hej alla! Förlåt för dålig uppdatering. Har fastnat på Vampire Diaries ♥ Världens absolut bästa serie! Sett klart ca 20 avsnitt på 3 dagar.... Love it!!! Efter detta inlägg ska jag fortsätta titta på det också haha! Mamma kom hem igår med lite presenter från New York ;) Niceeeeeeeee, men hon drog bort igen till Norge imorse -.- Aja här är saker jag fick:
Vitoria´s secret
-Body splash Sheer love.
-
Body butter Sheer love.
-
Shiny kiss lipgloss 

Abercrombie and Fitch
-Vit hoodie.
-Vita mjukisbyxor.
-Lite tjockare svart tröja.
-Vit stickad tröja.
-Ljusa jeans.
-Rosa t-shirt.


Converse och Bearpaw
-Vita glittriga och låga converse.
-Bearpaw, liknar uggs men är mycketmycketmycket bättre på alla sätt!!
-Vita höga converse, standard!
-Röda as snygga låga converse jag är käääär!!!

Det var typ allt, ska sätta på Vampire diaries nu puss kommer ett inlägg senare ikväll!


 

Kommentarer
Postat av: soulmate

JAG SKA DÖDA DIG MADDAFAKA! Men först ska jag ta allt det där hihi! :) :* <3

Svar: Hahahahahah, skriv vem det är... men det är säkert my haha! :) :* <3
Amanda välimaa

2012-09-19 @ 22:23:53
URL: http://www.mysanrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0