Torsdag i stallet.

Idag slutade jag 13:30 skit soft jag åkte hem åt nudlar (haha standard) Aa men sen så hade min syrra alla rätt på matte provet så vi firade med att köpa glass haha. Jaja, drog till stallet, fotade linda och hennes grupp, träffade fanny, satt och snacka och pysla, alva kom till stallet och sen red vi. Tyvärr ramlade Alva av och dumle (hästen hon red på) spang över hennes arm och hon fick en smäll i huvudet. Såg läskigt ut, men hon klarade sig men fick ändp åka hem men lektionen fortsatte. Vi tränade på teknik och styrke övningar så det va bra lärde mycket men vince (pollen jag red på) är lite specielle och gillar att slå upp huvudet i mitt ansikte och springa iväg haha. 

Ni får ha en sån bra kväll jag ska inte gå och lägga mig än för det är Music awards grejen på Mtv kl 2:30 så det får jag inte missa! Kommer inte kunna gå upp imorgon haha, bjuder på lite bilder från stallet ↓

Rulle så jäkla söt!

Bjussar på bilder där jag rider också ↓

Upp med huvudet föfan

Kommentarer
Postat av: Minna :)

Är det Linda som rider på finaste? <3

Svar: Yes ;) Stallets stiligaste häst <3
Amanda välimaa

2012-09-09 @ 20:54:11
URL: http://minnasimones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0