Horseback ridning dream outfit

Ur snygga plagg från favvo butiken Hööks, utan hjälmarna som är från Charles Owen och GPA.
Två olika outfits för både häst och ryttare, me like ;)




Marin blå/svart outfit. Skulle passa sjukt bra till en liten skimmel ponny tycker jag. Gud vad jag älskar de där stövlarna, skulle vilja köpa de istället för de jag har nu -.- Alla kläder och utrustning från Hööks, utan hjälmen som är från Charles Owen. 



En blandning mellan marin blått och brunt är så sjuuuukt snyggt. Schabraket tillsammans med döskalle pannbandet passar skit bra. Tog samma skärp som var i förra outfiten för att den var så himla snygg ;) Stövlarna är bara yummy snygga, passar till det mesta. Blåa ridbyxor och tröja matchar bra till GPA hjälmen också! Sån här outfit ska man ju ha på lilla ponny fuxen Jane ;) 

Känns som jag lägger ut mycket ridkläder jag vill ha men köööper inte, måste bara spara lite pengar eftersom framöver kommer det vara mycket tävlingar ;) Berättar mer senare, c ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0