Sovmorgon och Nationella



Såååå skönt med sovmorgon jag börjar kvart i 10 så jag har gått om tid på mig att bli klar. Jag vaknade typ 10 min sen och ska nu skynda på mig lite. Idag har jag skriftliga delen av engelska nationella proven, känns bra och jag tror (hoppas) det kommer gå bra! Sen direkt efter skolan åker jag och la familia till landet och jag ska titta på när en tjej på landet ska hoppträna sin häst!

På tal om hoppträna, det gick AWSOME igår jag blev så glad! Vi hoppade en oxer på 90 cm om inte 1 m lätt som en plätt plus ett räcke på 90 cm. Inte ett ända stopp och nu laddar jag upp inför hufuvsta med klubbtävling 9:e och sen en hoppträningslektion! Ahh så klad ja eeee. 
Sen blir det rida tjockis ponnyn i helgen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0