Alla hjärtans dag


Glad brud? ↑
Är det bara jag som inte är skit hajpad över alla hjärtans dag? Alla singlar på typ instagram och facebook bombar med bilder att de kommer vara ensamma imorgon och allt det där, CHILL DOWN.
En åsikt från mig är bara det att alla hjärtans dag är som alla andra dagar, inget att överdrovsa om. 

I alla fall, imorgon har jag NO prov. Efter skolan ska jag till stallet och ha fika med alla goa stallkompisar (lol).
Sen är det freeedag! Tycker det är så jävla skönt, vill ha sovmorgon. Sen i helgen typ på lördag hade jag och mamma tänkt att handla lite saker i gallerian. Nu ska jag sova, vi ses imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du nån "Valentine"

2013-02-14 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0