Dagens träning+sportlov!

Jag går i en liten lyx skola så jag fick lov redan igår! Och igår var jag lite med My och sen när jag kom hem såg jag typ på film och sov.  Idag vaknade jag vid 11-12 tiden så jag började stada mitt rum, göra tvätten, diska och tömma kattlådan, eftersom jag fått lite sysslor av mamma haha! Men efter det tog jag det lugnt, duschade och tittade på tv. Sen vid 14 tiden åkte jag till stallet. Det var super tråkigt eftersom våran fritidsledare Jenny skulle sluta idag :( Men vi åt massa fika och gott

Min hopplektion idag då.... De hade tagit av Jane´s nosgrimma för att hon hade en svullnad på mulen. Och under nästan hela lektionen tyckte hon det kändes konstigt och sånt, men hon va duktig. Jag kom och tänka på det idag hur MYCKET jag utvecklas inom hoppningen med hjälp av denna SUPERponny. Jag är så glad att rida henne. Hon är riktigt svår och man måste verkligen RIDA henne om man vill få något gjort. Sen är hon envis som en åsna, det är därför jah älskar henne ;) Nej men om man tittar tillbaka hur jag red henne förut och nu, BIG DIFFRENT. Är så stolt över mig, OCH henne! 
Snygg ponny! (min sits är ju sååådär)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Är du ett stort Nellie Berntsson fan?

2013-02-23 @ 23:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0