Hoppträningen igår

 Igår tränade jag för Eva Begntsson på Lady Jane! Det var riktigt kul, det var en bra lektion. Eva är också en väldigt bra lärare! Jane har varit väldigt stark och snabb på sistonde, går nästan inte att kontrollera henne längre nästan. Jag ska ju också ta grönt kort snart och börja tävla henne utanför ridskolan, och jag vill att hon ska börja lugna ner sig och lyssna mer på mig än att göra det hon känner för. 
Emelie var med i stallet och fotade lite, blev inte världens västa bidler men hon fick med en film i alla fall! :)



Kommentarer
Postat av: anonym

kan inte du skriva om dina ridpass och typ utvärdera dom? :)

Svar: självklart! :)
Amanda välimaa

2013-02-15 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0