Inställd idrottslektion....

Tja! whats up? Imorse när jag vaknade insåg jag att jag hade försovt mig 30 minuter och då var jag ju självklart tvungen att skynda skit mycket. Sen när jag hade gått hemifrån så kom jag på att jag hade glömt gympa kläderna... Jag fick springa upp snabbt som fan och springa ända till busstationen för att hinna med bussen. MEn sen när jag kommer till skolan hör jag alla säga "vi ska inte ha idrott idag för att Jonte är inte här"..... Och snacka om att jag blev arg. 

Anyways, min syster var hemma idag men ändå hade hon inte städat eller diskat som hon skulle göra... Så det fick jag göra+tömma kattsandlådan och kasta sopor. Sen har jag ÄNTLIGEN städat mitt rum, yeeey! 

Min mamma är just nu påväg hem från jobbet, vi ska dra till Solna eller Kista centrum och köpa skinnjackaaa. Jag bara längtar tills det blir varmare och jag kan kasta min vinterjacka.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0