Lördags mys!

Halloooojj!!!!!!!

Har inte bloggat på ett tag... haha opppss. Men i alla fall så kan jag berätta lite vad jag gjort ;) 
Ja men igår (fredag) åkte jag till stallet vid ca 1 tiden och var där lite. Sen senare kom Alva också och vi var där och titta på lektioner och myste med hästarna. Sen åkte både jag och Alva hem till  mig eftersom hon skulle sova här!
Vi tittade på film och var inne på datan. Idag så såg vi på film ett tag när vi vaknade och sen åkte vi hem till henne och tittade på The Vampire Diaries :) Sen åkte jag hem vid 7 tiden och var här hemma med syster och kusin. Vi har tittat på mello, sett på film och ätit godis! Imorgon åker min syster till Norge på skidresa, kommer sakna henne.... Lite i alla fall ;) 

Imorgon är det dressyr tävling i stallet och om jag orkar ska jag dra dit och titta på :) Nu ska jag soooova, ses imorgon! :D

Old but gold... #lol

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att dina ögon skelar, mer behöver jag inte säga

2013-02-24 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0