Q/A

Plattar du ditt hår varje dag? Eller är det nartuligt?

Jag plattar mitt hår då och då, inte alltid. Förut plattade jag varje dag och det gjorde mitt hår väldigt slitet, men jag började då använda en skyddspray typ som skyddade håret. 
 
Har du haft en pojkvän?

Haha, ja det har jag :)

Har du några VS parfym?


Ja jag har 4 st body splashes från VS. Hello darling, sheer love, secret craving och moonlight drem.


Vet du bra ställen där man kan fixa sina naglar t bra pris? HUr fixar du dina naglar och hur "behandlar" du dom? Använder du ngt speciellt t de?

Jag har bokat tid hos min gudmors salong som ligger inne i stad, där tror jag dom har rätt bra priser :) Jag brukar inte "fixa" mina naglar, men när jag gör det så brukar jag använda först ett lager med skyddande "fundation" och sedan applicerar nagellacket efter sen låter det torka 1 eller 2 minuter sen tar jag ett till nagellack som gör så det hålls kvar längre.

Fyller du i dina ögonbryn?

Ja, annars syns dom inte. Hahhahaha!

När ska du ändra header? 

När jag orkar....

Vad använder du för smink?

Ähh typ mascara och ögonbryns penna. Sen har jag concealer då och då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0