25 januari 2013


Hej hej, åhh vad jag suger på att blogga hahhah. Men AJA. 
Idag va helt vanligt NO två tim och sen slöjd, inget ovanligt. Just nu väntar jag på våra gäster ska komma på fika, det  var några stycken som inte kom förraq helgen på min b-day och då kommer dom idag. Är rätt irriterad eftersom dom sa att dom skulle komma kl 5 och klockan är nu liksom 10 i 6 och dom är fortfarande inte här.... KUL! 
Egentligen skulle jag och Emelie dra och shoppa i gallerian eller täby, men eftersom dom skulle komma sket vi i det... Imorgon drar jag till landet och sover hemma hos Hannah, skit najsss. Skit skönt att komma från solna och träffa honey bobo!! 

Jag har fortfarande inte fotat det jag fått i present (sämst) kommer kanske måndag eller onsdag! Hoppas ni har en bättre fredag än jag! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0