Min helg

I fredags efter skolan kom Frida och Alan på "fika" med deras barn Remo & Lola. Vi satt och tittade på gladiatorerna och åt massa tårta och sånt.

Lördag morgon tog jag bussen ut till spersboda och sov hos Hannah. För den mesta tiden tillbringades i stallet, det va mycket jobb! Hahaha hände massa roliga saker och jag har haft det bäst! Tyvärr kan jag inte åka dit nästa helg igen eftersom jag både har middag på lördag och sen EB träning på söndag! För er som undrar, så åker jag ut till landet och sover över hos Hannah pga mina föräldrar inte åker ut dit så mycket på vintern, och jag gillar att vara på landet osv! Sen är det mycket roligare att vara med Hannah! Så tossit det kan bli.
Gjorde ett lite standard collage med bilder från helgen haha


Kommentarer
Postat av: Honey-bobo

Något säger mig att du söker hämnd.
Gumman. Kriget är startat.
Bered dig på det värsta

2013-01-28 @ 22:41:09
URL: http://www.isbjornen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0