Min vecka och nyår

På nyår hade jag hopptävling på morgonen och senare på kvällen var jag hos kusinerna och hade en jätte trevlig kväll med massa fyrverkerier, god mat och trevligt sällskap! Haha åkte hem vid typ kl 4 på morgonen. Var helt slut dagen efter så jag vaknade vid 2 tiden på eftermiddagen och sen va jag bara hemma! Sen på onsdagen tog jag bussen ut till landet och sov över hos Hannah. Hade så himla kul men ibland låg vi bara och titta på tv.

Imorse gick vi upp vid 10 för att dra till stallet och fixa hö, mocka, rida och allt där. Efter det tog jag bussen hem igen till Solna :( imorgon ska jag kanske på bio med Hannah i Täby!
Är jätte trött, håller på att somna snart haha, skolan börjar om 4 dagar :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0