Monday

Fick en usel start på min dag idag p.g.a massa olika anledningar... 
Men jaja, övade på nationellaprov tester i svenskan eftersom om några månader ska vi ha nationella prov igen (läskigt) och plus så har jag inte haft det sen jag gick i 3an.... Får se hur det går!
När jag kom hem fotade jag lite och sen satte jag mig bara och tittade på lite saker jag önskar mig (6 dagar kvar!!!!) 
Ska förmodligen få hunters, fjärrutlösare, stativ och lite pengar av mamma och pappa! Sen kommer jag få massa pengar och då ska jag handla massa massa massa klääder! 


Eftersom jag inte bloggade i helgen så kan jag berätta lite snabbt vad jag gjorde. Först i fredags gjorde jag inget speciellt, var bara hemma, åt godis och såg på film haha. Sen på lördagen va jag med mamma och fixade för släkt saken nästa helg, köpte godis osv. Efter det skjutsade mamma mig hem till Hannah i Vallentuna och där sov jag över. Dagen efter så var vi med några av hennes klasskompisar. Var tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom mormor kom över på middag vid halv 3. 
 
En fråga till er med systemkameror, är det någon som vet att det finns fjärrutlösare för Canon 1100D? HIttar ingen någonstans, lämna gärna en kommentar!
Ny pb på facebook :*

Kommentarer
Postat av: mysan

jag har en.... ;)

2013-01-14 @ 21:07:17
URL: http://www.mysanrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0