På tisdag börjar allt igen...

Idag har jag inte gjort något annat en att ligga i sängen, mår nästan lite dåligt över hur lat jag är. Min syster och mamma gick och klippte sig idag, båda kom hem med 50% av deras hår kvar, seriöst. Deras hår slutade vid axlarna. JAg skulle egentligen följt med och klippt topparna men jag sov typ halva dagen. Hade också nestämt att vara med Hannah idag men det blev inte av. Kanske träffar henne imorgon när jag är klar med en sak som jag ska göra.... ;) Ni kommer bli väldigt förvånade! Får se om jag gör det imorgon, hoppas det, vill få det gjort! 

Har tittar på PLL nästan hela dagen, roligt liv. Snacka om att jag slösar på min ledighet! I övermorgon börjar sista terminen i 6an, taggaa! Eller inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0