Pretty litte liars och hyrt sommarhus i Danmark!

Nya avsnittet av PLL har ÄNTLIGEN kommit ut idag! Jag satte mig och kollade på det direkt när jag kom hem, och sen är det bara 8 dagar kvar tills TVD (the vampire diaries) kommer tillbaka! :D

Som rubriken lyder så har jag hyrt sommmarhus i Danmark! Eller inte jag dårå, mina föräldrar och mina kusiner. min familj, och mina två fastrars familjer (mina kusiner) ska upp till Danmark under några dagar i sommar! Vi ska hyra ett ur snyggt hur asså det är skit stort, har pool, jacuzzi, det är nära till standen och skit stor tomt! Huset ser ut som en hollywood kändis bor där! Aja, vi ska vara där under bara 4 dagar alltså inte så hilma länge. Längtar redan jätte mycket och det finns mycket shopping där uppe ;)


Gammal
Juste, efter mitt hår hade torkat i söndags hade mitt hår inte färgats alls, bara liiite brunare. Så ja, jag har samma färg på håret som förut. Kommer färga om någon annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0