Time to say good bye, 2012.

2012 har väl varit ett roligt år, tänkte göra en liten årssummé om min lilla utveckling haha.

JANUARI


Hade fått min kamera precis månaden innan januari så jag hade precis börjat fota seriöst. Hade härliga vänner, va liten och töntig ;)

FEBURARI


Hade fått min iphone i Febuari och jag kände mig as cool haha. Hade min vita och svarta halsduk varje dag, och min klädsmak va lite sissådär....

MARS


Klädde mig liiite bättre och började dels spela in covers! Dock så la jag inte upp de någonstans ;)

APRIL

Helt plöstligt började allt hår vääxa och blev skit långt efter jag klippt topparna och luggen! Jag började gå till stallet VÄLDIGT ofta och hade min första hopptävling på Solna ridskola.

MAJ


Började lite med självporträtt osv. Blev mycket mognare och bloggen blev större, mer läsare och kommentarer!

JUNI


Var riktigt glad, det var midsommar och jag åkte till säva ridcenter! 

JULI


Juli var BÄSTA månaden under hela 2012, min älskade kattunge Lucy fick äntligen flytta in till oss. Jag är så himla glad att jag fick just henne, älskar hennes personlighet. Men ja, det var sommarlov och jag hade en underbar sommar med vänner och massa ridning!

AUGUSTI


Hade kommit hem från landet efter att varit där hela sommarlovet och skolan började :( Började också i hoppgruppen på torsdagar.

SEPTEMBER


Mamma hade kommit hem från NY och jag hade fått finfina kläder som hon hade köpt! Blev helt beroende av Vampire diaries också! Och jag var allmänt glad som vanligt hahaha.

OKTOBER


Och sen kom hösten, mysig som vanligt. Jag red ovanligt mycket på landet och hade ett jätte trevligt höstlov :) 

NOVEMBER



Var på horseshow och hade en OTROLIG kväll. Jag hade min första hopptävling med fina Lady jane! Var på bio också och såg Breaking dawn part 2 på prämieren!

DECEMBER

December var ju inte så länge sen haha :) Men det var en myyysig månad, innan jullovet var skoldagarna jätte soft och sen var det ju julafton och sedan nyår igår! En rolig månad!

Nu när jag tittat igenom alla gamla och fula inlägg så måste jag gå och radera dom direkt, och detta gjorde jag bara för att jag hade riktigt tråkigt.
Märkte ni att jag ler med tänderna på varje bild? hahha
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad använder du för smink?

Svar: Mascara bara och ögonfransböjare
Amanda välimaa

2013-01-02 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0