Första Juni, inte långt kvar nu. #sommar

Åhhh jag vill bara haa sommar! Skit taggad! Och sen är det nu bara 4 dagar kvar tills jag åker till Danmark, wiiiiii!
Och i sommar kommer jag jobba och rida väldigt mycket, jag har två sommarjobb att göra och tillsammans får jag 2100 kr så det är verkligen värt det. Först ska jag olja en brygga nere vid stranden och då får jag 600 för och sen ska jag måla ett staket för 1500 :) Snacka om att jag kommer bli rik. 


Sen massa ridning också såklart! Anna ska bort under 2-3 veckor under lovet och då kommer jag få ta hand om hästarna när hon är borta, myyyys! Sen ska jag nog hjälpa Alexandra med hennes ponny också lite, ska bli grymt kul asså :D 
Jag & kimberly någon månad sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0