Helgen

Fredags:

Bild 1: Jag och Hannah hade varit ute och ridit och Hannah hade en riktigt snygg outfit tycker jag :)) 
Bild 2: Jag sov hos Hannah och vi åt massor av godis och såg på film.
Bild 3: Hade ingen bild när jag och hannah red ut men där är en bild på när jag och emelie red ut i lördags
Bild 4: Liten busig bild på mig påväg hem till Hannah.


Lördags: 
Jag gjorde typ bara om mitt rum och så skit tråkiga saker osv.

Söndags:
Bild 1: När vi var hemma hos min kusin Tiina med min syster, mamma och min andra kusin Belle. 
Bild 2: Myste en massa med katten när jag kom hem efter att ha varit hos kusinerna hela dagen.
Bild 3: Jag i bilen påväg till Eskilstuna 
Bild 4: Min middag sen när jag kom hem 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0