Sent inlägg= fullt upp hela dagen!


Hej alla! 
Jag har haft fullt upp hela dagen idag (som ni kanske såg i rubriken) och har inte kunnat blogga. Jag åkte ju till landet igår efter skolan och var där med hannah ett tag sen red vi ut tillsammans, sen därefter sov jag också hemma hos henne. 

Idag vaknade jag och hannah av misstag vid kl 6 men vi orkade inte somna om igen så vi gick upp och såg på film tills kl 8 då jag skulle till stallet och rida hästarna igen. Jag och Emelie tog en rätt lång uteritt, men lugn. Bara låta de arbeta nu innan vi kan rida på uteridbanan och få igång de (finally)! Sen vid 12 åkte vi hem igen, jag duschade, åt och sen började röja i mitt rum. Kussen Belle kom också över så har hängt med henne och mama idag. Jag tömde hela mit byrå och tog ut den ur mitt rum sen åkte vi till ikea och köpte en ny+ en matta! Efter det så kom jag hem tog det lugnt i en helvtimme sen skulle vi på middag! Jag, pappa, mamma och Belle. Sen när vi kom hem efter middagen började jag flytta sängen och sånt där bla bla bla. Ni får bilder imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0