Stressigt!

Jag har massa saker jag måste göra tills imorgon! Jag måste först och främst anmäla mig till tävlingen i Haningebygden och betala för min licens och det kan ta ett par dagar tills pengarna kommer in på mitt TDB konto och sista anmälningsdagen är IMORGON, jag har paniiiiiik! (för er ikkehästmänniskor, ni behöver inte läsa om ni inte fattar). Sen ponnyn som jag ska tävla (Lady jane) har ingen aktiverad licens och det måste min ridlärare aktivera och jag kan inte få tag i henne för tillfället. Och sen har jag olika uppgifter i skolan som måste vara klart och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Mamma är inte hemma och kan inte fixa in pengarna på kontot vilket gör så jag INTE kan anmäla mig och då kanske jag inte kan vara med!! Paniiiiiiiiiiiiik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0