svar

Ema om KÄRLEK TILL MINA BLOGGLÄSARE ♥♥:
Vadå tävla?
Du måste hoppa MINST 70cm för att det ska gillas som att du tävlar, eftersom han är c-ponny.

Aja varför bryr jag mig? Ska ändå sluta på ridskolan och satsa på riktigt med Bobby...
svar: HAHA, gumman om du inte skulle bry dig, varför gick du in på min blogg? Nej, man kan tävla clerarond kanske? Det är fortfarande en tävling? HAHAH, omg frågade jag om du ska sluta eller inte? Vem bryr sig om du ska rida på "bobby"? AHAHA, lycka till med det. Och juste, var det inte du som var så jävla grym på att rida sen hoppar ner till en J4a? Sluta skäm ut dig, du är pinsam. PEAACEEE.

Kommentarer
Postat av: Ema

Nej läs TR clearround gills inte som tävling.

Jag hoppade ner för att jag inte hade tid att rida på fredagar? Lol du skämmer ut dig, du säger att du ska satsa på att bli ryttare sen tror du att du kan göra det på ridskola.



Skulle vara kul att träffa dig i sommar på någon regional tävling, eller juste du kommer aldrig dit, AHHAHAHAH.



Jag ville inte äns bråka jag bara berättade för dig att det inte gilldes som tävling så du inte sa fel och skämmde ut dig. Men du ska alltid kaxa upp dig

2012-04-23 @ 18:21:50
Postat av: Anonym.

Asså Ema, du tycker att hon skämmer ut sig? Hon är bättre än dig, och din lilla "Bobby"... Du är så jävla taskig! Trycker ner andra, för att du själv ligger så lågt. Snälla, du kmr ingen stans med de beteendet. Amanda kanske tycker att det räknas som tävling? Bara för att det står på hemsidor så betyder det inte att hon inte tävlar? Det ända som betyder är om hon tycker att det känns så. Säg ngt nu va? (Amanda, skit i henne, du är så jävla mkt bättre! <333)

2012-04-23 @ 19:17:50
Postat av: Nina

Ema jag har gått på samma ridläger som du och sett hur du rider tryck inte ner Amanda när du själv rider som en åsna . sluta skryta dessutom

2012-04-24 @ 09:14:26
Postat av: Amanda

Go Nina!!! Ya Go girl!!!

2012-04-24 @ 12:23:20
Postat av: nina

ema jag tror knappast du kommer vara ute och tävla i sommar på nån regional tävling själv så var bara tyst. Vadå man kan visst bli skit bra ryttare även fast man går på ridskola. och juste.. åsna var bara förnamnet

2012-04-24 @ 17:00:03
Postat av: Anonym

Ema jag kommer ihåg när du gick på ridskolan du trodde att du var bäst och red bäst sluta bara

2012-05-02 @ 08:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0